Sällan

händer det att jag åker till stan totalt omålad, men idag hade jag inget val - ska man ligga i en magnetkamera för att kolla skallen, så var det sminkfritt som gällde. Skum upplevelse (ja inte att vara utan make-up): med hörlurar på, nån underlig ställning som sattes ovanpå huvudet, rullkudde under benen och sen körde dom övre delen av kroppen i nån jättemaskin som lät hur underligt som helst och så skulle man ligga helt blickstilla med skallen i drygt ½ timme..... Svar går till min Dr Lalle om 7-10dgr, hoppas dom ser att man åtminstone har en hjärna LOL.

När det gäller nagellack så kan jag bara berätta av någon outgrundlig anledning funderade China Glaze Bridezilla dan efteråt och betedde sig som ett riktigt nagellack ska göra. Så nu har jag tre lager med Bridezilla för att få lite tcäkning och sen Konadstämplade jag med Scratch Brown Sugar- väldigt skirt .-D Om det är tillräckligt med dagsljus för fotografering, ska jag ta några bilder.

Annars lustar jag något oerhört efter ögonskuggeasken i Christian Diors vårkollektion, men har en anings svårt att rättfärdiga den utgiften ;-P

0 comments:

Post a Comment

About this blog

My Blog List

About Me

My photo
Mom of two kids, two furry girls and happy owner of one DH, all resides in Sweden. Passionate about quilting and a reborn interest for decorative nails. Mamma till två söner, matte till två hundar och fru till en man. Är passionerat intresserad av quiltning och har ett pånyttfunnet intresse för snygga naglar.