Jämrans uppdatering

Häromdagen var jag idiotisk nog att acceptera en uppdatering av Mozilla Firefox och efter det var min redan usla HP laptop ännu uslare. Inte nog med att jag inte kan använda Firefox, för den vägrar att öppna sig, men resten av alla applikationer antingen är segare än förtjockad tjära eller så vägrar dom oxå att öppna sig!! Det tog över 4 timmar igår att köra backup till LAN disken och tömma papperskorgen - Morr! Och jag lovar att jag hatar Explorer "with a vengence".... den är såååå hopplös att navigera med.

Hoppas innerligt att den PC savvy Mannen hittar igen vilken modul i Firefox som ställer till skiten, för jag blir toktomtig om han måste installera om det hela och jag tappar alla bookmarks igen - mycket kan jag, men hitta Firefox filen med alla uttifjutton bokmärken, det har jag inte lyckats med.

Helgen ska ägnas åt att ta sig till apoteket och beställa ny laddning medikamenter, tvättande, lite slappande och en ny Konadmanikyr:-)

0 comments:

Post a Comment

About this blog

My Blog List

About Me

My photo
Mom of two kids, two furry girls and happy owner of one DH, all resides in Sweden. Passionate about quilting and a reborn interest for decorative nails. Mamma till två söner, matte till två hundar och fru till en man. Är passionerat intresserad av quiltning och har ett pånyttfunnet intresse för snygga naglar.