Oh happy day


Kolla vad som postbruden höll på att dunka ner i brevlåddan just som jag kom hem!! Inte mindre än tio stycken (mannen i mitt liv tycker att det är bättre att beställa rejält från USA istället för att smådutta LOL) China Glaze lacker + ett  Seche Vite top coat. Försökte gå utanför min normala ram och beställde några färger som är väldigt "ojag" (norrländska o är väldigt bra att ha) och alla utom de mörkblå är jag vädligt nöjd med - det var rätt likt ett Isadora lack...
Kunde inte hålla mig utan var bara tvungen att ta bort det bluepiga Viva la Diva och på med Millenium.


Jaja, det låter väl fånigt, men jag kan knappt stirra mig mätt på det för det är så rackarns coooooolt. Fick mina nya Konad skivor igår med några flaskor special lack, men vette sjutton om jag verkligen vill stämpla över zilverzurfarlacket......Kanske senare...

Snart kommer Sam hem från första dagen i ny-gamla skolan - gud så nyfiken jag är på att höra hur han haft det!! Sen är det dags att koka broccoli till soppa, vilket enligt Sam är det enda sättet att göra broccoli ätbart ROFLMAO.

2 comments:

Mona February 19, 2010 at 8:03 PM  

Hej! Heter det silvriga alltså millenium? Jag grips av habegär... FÅr jag fråga vilken sida du beställer från och om du är nöjd? Har hört talas om en sida som heter Transdesign , är det den?

Mona February 24, 2010 at 6:54 PM  

Hej igen! skulle uppskatta svar, vill verkligen köpa det där lacket du har på naglarna :)

Post a Comment

About this blog

My Blog List

About Me

My photo
Mom of two kids, two furry girls and happy owner of one DH, all resides in Sweden. Passionate about quilting and a reborn interest for decorative nails. Mamma till två söner, matte till två hundar och fru till en man. Är passionerat intresserad av quiltning och har ett pånyttfunnet intresse för snygga naglar.