En vecka

har gått sen jag beställde speciallacker (vilket jag sen har läst mig till är onödigt, China Glaze ska funka lika bra) och några nya Konadplattor från Konadnailart. Första beställningen tog mindre än en vecka att komma hit, men för den andra har ju flera svenska helger kommit i vägen för. Törs man hoppas att det lilla paketet kommer innan veckan är slut?? Och China Glaze beställningen från 8ty8????? Hur långt tror ni de två paketen tar??

Läste en diskusssion på Makeupalley om feminism, långa naglar etc. Måste ju bara fnissa - nog sjutton kan man vara feminist och endå tycka att makeup och nagellack är s-t kul?? Tänker på 60-70 talet med fasa, då alla tjejer skulle vara så fula som möjligt för att betraktas som vänster seriösa.....jag bara vägrade -  jag menar - vem kunde leva utan att tejpa upp fållen på sjukvårdsbiträde rocken och ha lite lagom med ögon make??? Inte jag i alla fall.
;-)

0 comments:

Post a Comment

About this blog

My Blog List

About Me

My photo
Mom of two kids, two furry girls and happy owner of one DH, all resides in Sweden. Passionate about quilting and a reborn interest for decorative nails. Mamma till två söner, matte till två hundar och fru till en man. Är passionerat intresserad av quiltning och har ett pånyttfunnet intresse för snygga naglar.