Återwinning - det är bra det

När jag fick mina första Konad plattor med posten förra veckan, uppstog ju förståss frågan - hur förvarar man dem bäst?? Liggandes på varandra och bland dom andra Konadgrejorna skulle ju bara repa dom, likaså om de fick en egen liten låda att ligga i. Men så kom jag på att äldsta sonen är uppväxt med Pokemon (säg ingen ont om dom - tack vare det intresset lärde han sig läsa, räkna och rita väldans snabbt) och har kvar ett antal pärmar med samlingfickor, så kanske jag kunde få en nu?




Eftersom mina söner är väldigt snälla och omtänksamma,  fick jag detta album och se så fint skivorna passsar:


Nu kände jag inte riktigt  för att ha en Ho-Oh på omslaget, så jag limmade helt sonika dit en tygbit med små söta djur på. Kolla - precis så där hänryckt som kaninen är, så känner jag mig när en stämpling funkar:-D

0 comments:

Post a Comment

About this blog

My Blog List

About Me

My photo
Mom of two kids, two furry girls and happy owner of one DH, all resides in Sweden. Passionate about quilting and a reborn interest for decorative nails. Mamma till två söner, matte till två hundar och fru till en man. Är passionerat intresserad av quiltning och har ett pånyttfunnet intresse för snygga naglar.