Fyra veckor senare

kom äntligen påsen med två tyger från Hancocks Paduca som ska bli dukar och tabletter till husbilen. Fyra veckor!! Börjar ju tro att den kom flytandes över Atlanten i en roddbåt eller nåt.
Suck två är att under den senaste veckan har jag slagit av kanter på inte mindre än 4 naglar :-(
Suck tre - hur mycket tvätt som helst, är bara på 2a laddningen.
Suck fyra - hoppas verkligen att paketen från Singapore (lite mer Konad leksaker) och NY (lacker) inte tar fyra veckor på sig.
Suck fem - måste ta mig i kragen och beställa nya gardinkrokar och glidare till de nya gardinerna jag sytt till ovan nämnda husbil, något som jag sjutit framför mig i flera veckor...men det är ju till Tyskland jag ska maila!
Suck 16 - det är -14C ute. Men man får ju vara glad att man inte sitter i en stuga i Sälenfjällen där det kan bli  -40C utanför:-O Det kallaste jag varit med om var i Umeå i slutet av -70 talet - -34C!! Iieeyyyccchhhh. Jag är inte skapt för vinter och kyla, så det så.

Mot tvättstugan och vidare;-)

0 comments:

Post a Comment

About this blog

My Blog List

About Me

My photo
Mom of two kids, two furry girls and happy owner of one DH, all resides in Sweden. Passionate about quilting and a reborn interest for decorative nails. Mamma till två söner, matte till två hundar och fru till en man. Är passionerat intresserad av quiltning och har ett pånyttfunnet intresse för snygga naglar.