Glamour

Peppad av en bild på Lillasysters blogg, gjorde jag min första svampning på evigheter. Men när jag letade efter lacker att använda, insåg jag att min samling är lätt stereotyp, inte några mer vågade färger här inte. Iaf  inte såna jag tyckte passade ihop, men jag kanske är feg?? Oh fasa :-O

Nåja lila är ju aldrig fel, så ursäkta bildkvalitén  (den är verkligen förskräcklig och det svarta lacket ser mer gloppigt ut än vad det är i verkliga livet)  men detta är det enda fotot som ser någorlunda OK ut. Man får väl skylla på det genom usla, näst intill obefintliga dagsljuset.  Men lite bling så blev det rätt coolt tycker jag:

Använde China Glaze Devotion i botten, sen Joy and till sist Sally Hansens Black Diamond och lite strass som grädde på moset .

2 comments:

Lillasyster December 9, 2010 at 9:33 PM  

Du kan ju! Heja! Älskar stenar, tror jag ska styla lite med sånt i kväll ^^

Wolfie December 9, 2010 at 10:31 PM  

Först köpte jag ett hjul med 6 olika färgers stenar (som jag bara älskar) och sen köpte jag ett jul med typ halvpärlor i mer pastell nyanser och pastellerna vette sjutton vad jag ska göra med.....inser att jag gillar lite mera kräm i det hela LOL. men kanske två rader med de ursmala metalltejperna och halvpärlorna emellan? Kanske svart eller mörkbrunt lack och guld/bronstejp i två rader? Måste nog testas. Ihop med ett prova på akryl set - vem vet, man kanske kan svänga ihop sina egna fakenaglar? Och jahaja, jag vet hur mycket man måste vara försiktig när man använder sådana kraftiga saker.

Nu är det definitivt dags att sova zzzzzzzzzzz.

Post a Comment

About this blog

My Blog List

About Me

My photo
Mom of two kids, two furry girls and happy owner of one DH, all resides in Sweden. Passionate about quilting and a reborn interest for decorative nails. Mamma till två söner, matte till två hundar och fru till en man. Är passionerat intresserad av quiltning och har ett pånyttfunnet intresse för snygga naglar.