Dagens glädjeämne

Sam ringde på väg från skolan och berättade att han hade fått VG på senaste matteprovet. Yipiii!!! Inte för att det har gått dåligt i 8an, inte ett endaste IG, men G i samtliga ämnen utom ett. Jissa om jag är superstolt mamma - min stora älskling är på väg mot nya storheter.

Mannen ringde från julmiddan med nån from förhoppning att jag skulle åka in till stan och hämta honom men 1) så ligger jag i sängen och 2) så har jag druckit 2 glas vin till middan. Ett litet jippi, så slapp jag det ;-)

Dags att släcka lampan och sova - szzzzznark.

0 comments:

Post a Comment

About this blog

My Blog List

About Me

My photo
Mom of two kids, two furry girls and happy owner of one DH, all resides in Sweden. Passionate about quilting and a reborn interest for decorative nails. Mamma till två söner, matte till två hundar och fru till en man. Är passionerat intresserad av quiltning och har ett pånyttfunnet intresse för snygga naglar.