Väntans tider

Nu har min order från 8ty8beauty kommit men av nån anledning tyckte postbruden att kuverten var för stora för att gå ner i min brevlåda. Men hej - tjocka tygkuvert har minsan gått ner tidigare. Så nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli 16, för innan dess är det ingen idé att försöka få ut det. Tadammtadamm....tiddelipom eller nått;-9

Så bara för att roa mig med nått gjorde jag en beställning hos svenska Seven på Boots No7 Protect and Perfect hudvårdsprodukter. Både Lindex och H&M har slutat sälja dom...vaffö dådå?? Den serien är så himlans bra!

0 comments:

Post a Comment

About this blog

My Blog List

About Me

My photo
Mom of two kids, two furry girls and happy owner of one DH, all resides in Sweden. Passionate about quilting and a reborn interest for decorative nails. Mamma till två söner, matte till två hundar och fru till en man. Är passionerat intresserad av quiltning och har ett pånyttfunnet intresse för snygga naglar.