Hell and damnation

Ibland undrar man ju - hade skrivit ett inlägg och sen höll Macen på att välta ur knät och så försvann alltihop:-(


Okej vi tar in det, hade en avi från "posten" om ett utlandspaket och då vet man alltid att allt som kommer utanför EU beläggs med en massa "käcka" avgifter. Och mycket riktigt, 247 riksdalen fick jag punga ut för mitt paket från Enailsupply.com. Nu fick jag inte riktigt ihop den summan i mitt huvud, beställningssumman var 55USD och portot runt 20.....men när jag kom hem såg jag att dom hade angett den gamla (som sen blev debiterat) fraktkostnaden och grand totalen var 99USD! Isses, det var väl de dyraste flaskor nagellack jag köpt på bra länge. Ja inte så dyrt som vad China Glaze kostar i Sverige, men nog dyrt ändå. Fast jag tror att Zoya kollektionen Wicked 



var värt det, den ser verkligen superläcker ut och yngsta sonen deklarerade snabbt att Carrie Ann var den snyggaste. Själv håller jag på Julieanne - ser ut som en riktigt häftig plommonlila sak. Köpte också två vårdande lacket från Nail Tek


med förhoppningen att nått ska bita på mina fem filodegsflisande naglar (fast det fuktighetsgivande jag använder från LA Girl just nu verkar faktiskt hjälpa, man kan knappt tro det är sant) och ett gulldigt Zoya lack. Får se hur länge jag klarar att att behålla Vamplacket och ge mig i kast med något av Wicked :-D

0 comments:

Post a Comment

About this blog

My Blog List

About Me

My photo
Mom of two kids, two furry girls and happy owner of one DH, all resides in Sweden. Passionate about quilting and a reborn interest for decorative nails. Mamma till två söner, matte till två hundar och fru till en man. Är passionerat intresserad av quiltning och har ett pånyttfunnet intresse för snygga naglar.