Urbra lack

Senaste köpronden i nagellackens förlovade land innehöll tre flaskor från Color Club, ett märke jag aldrig tidigare provat. Första testfärgen är "Who are you wearing" för jag har nån skum fascination för nästa nude färger av olika kulörer, tre lager behövdes för att täcka - lager som alla torkade snabbt som attan och var helt utan strimmor. Men inte nog med det - lacket sitter som berget!
Testade en liten Konad (Bundle Monstert om man ska vara helt ärlig) stämpling med ett av Zoya Wicked lackerna (det bruna) för nått borde dom ju vara bra till kan man hoppas. Så här blev resultatet:

Det här är vänster lillfinger för det var den som gör sig bäst på bild ;-) Jag gjorde manikyren på onsdag kväll och idag lördag ha inte minsta lilla flis eller avskavd topp visat sig. Amaaaaazing. Detta är den första manin på evigheter som jag blivit 100% nöjd med och även om jag är nyfiken på att prova de andra nya lackera, får denna sitta kvar till dess nån liten bit trillar av ;-9 Kan ju inte låta bli att undra om alla CC lack är så här bra? Isf vill jag byta lackgarderob

Mannen ska åka Mälaren runt (MC event), jag ska tvätta och sen slappar vi hela dagen barnen, jag och hundarna. Ja Arwen den oerhört skendräktiga voffen hon gör inte många knop över huvud taget, förutom leka "mamma boar åt valpisarna och försvara maten mot den stora stygga Fiona" - knäppfia LOL.

0 comments:

Post a Comment

About this blog

My Blog List

About Me

My photo
Mom of two kids, two furry girls and happy owner of one DH, all resides in Sweden. Passionate about quilting and a reborn interest for decorative nails. Mamma till två söner, matte till två hundar och fru till en man. Är passionerat intresserad av quiltning och har ett pånyttfunnet intresse för snygga naglar.