Hipp hurra

idag fanns paketet från 8ty8beauty på videobutiken med nya fin-fina lacker. Men tror ni inte att jag lyckades beställa China Glaze "Mahogany" (tror jag att det heter) fast jag redan har det glittra lacket? Nu ska jag ta av det vackra grape jelly färgade lacket


jag fick som gåva när jag handlade på eBay - etiketten säger City Color Cosmetics men jag har inte hittat det på weben.
Bild på de nya lacken kommer här:
Från vänster: China Glaze Metallic Muse, Riveter Roug samt Something Sweet.
Color Club Who are you wearing, Rule Breaker och Catwalk Queen.
Orly Happily Ever After, Velvet Rope samt Whitch's Blue.

Nu är bara frågan vilket man ska välja först...ole dole.....doff!! Är väldigt sugen på Who are You Wearing med en Rule Breaker stämpling.

2 comments:

Åsa August 19, 2010 at 1:33 PM  

Jissses systra mi,
HUR många lacker Har du nu???
vavavaa???
Massa kramar till er alla från oss alla!

Wolfie August 20, 2010 at 7:48 AM  

Gillar att samla, nått som går i familjen
Oturligt när man köper på nätet så visar det sig att vissa lacker/märken suger och blir bara sittande i låddan utan att användas:-(
Kram tillbaka.

Post a Comment

About this blog

My Blog List

About Me

My photo
Mom of two kids, two furry girls and happy owner of one DH, all resides in Sweden. Passionate about quilting and a reborn interest for decorative nails. Mamma till två söner, matte till två hundar och fru till en man. Är passionerat intresserad av quiltning och har ett pånyttfunnet intresse för snygga naglar.