Huvudsäkringen

var det som hade gått och utan Mannen hade jag då fått leta i evigheter för att hitta den - den sitter i ett litet skåp man kommer åt på utsidan av huset. När äntligen pizzan var gräddad stönade ungarna att så här sent hade dom då aldrig fått middag förut. Så sant så sant, jag var faktiskt på vippen att ta min plåt och gå in till grannen och låna hennes ugn ;-)
Jag är den huvudsakliga matlagaren i den här familjen (och jag gör det bra), tror jag räknade ut att jag gör det ca 350 dagar per år, men ibland lessnar jag ur totalt och då blir det blir hämtmat. Såååååå - idag blir det Kinamat och barnen har kommit ur sin "comfort zone" och vågar testa nåt annat änn wokade nudlar och kyckling med cashewnötter ;-P

F.ö. kan jag bara säga att Dior mascaran rockar fett och klår Lancome med hästlängder:-D

0 comments:

Post a Comment

About this blog

My Blog List

About Me

My photo
Mom of two kids, two furry girls and happy owner of one DH, all resides in Sweden. Passionate about quilting and a reborn interest for decorative nails. Mamma till två söner, matte till två hundar och fru till en man. Är passionerat intresserad av quiltning och har ett pånyttfunnet intresse för snygga naglar.