Värre änn

Imorgon ska jag på ett värre än värst möte, där jag på nått sätt ska försvara hur jag mår (eller inte) och min ekonomiska (3-4 månader eller så) framtid förklaras. Allvarlig så fattar jag inte hur våra välfärdsssytem fungerar nuförtiden, det hela verkar hur kocko som helst. Men så mycket fattar jag ju att det gäller att se någorlunda neutral ut, men även om det är frestande, så kan jag inte vara helt utan nagellack ändå. Så jag antar att det gäller att inte sticka ut med för mycket dekorationer och bling, så det blev ett lager China Glaze Devotion och ett lager China Glaze Bridezilla, toppat med ett lager Poshé. Kan ju inte för mitt liv påstå att det blev särskilt neutralt, utan lyser med sin silvrighet och är riktigt snyggt,  men vá sjutton-  det går ju inte att göra avkall på sin personlighet hur mycket som helst - det är ju ändå jag ;-O

Bilder? Inte en chans, för idag (som igår) har det varit mörkt som graven (nja, en sanning med modifikation) och det är totalt hopplöst att ta nagelbilder utan bli:-(

Sänd mig en varm och vänlig tanke morgon efter lunch.

2 comments:

Åsa November 24, 2010 at 11:02 AM  

Klart vi sänder en massa varma stärkande tankar efter lunch<3

Wolfie November 24, 2010 at 4:36 PM  

Allt är så idiotiskt så man bara vill gråta och om du frågar mig, så leder det antagligen inte till något bättre - man flyttar bara pengar mellan olika system....suck.
PS Tack för tankarna :-) DS

Post a Comment

About this blog

My Blog List

About Me

My photo
Mom of two kids, two furry girls and happy owner of one DH, all resides in Sweden. Passionate about quilting and a reborn interest for decorative nails. Mamma till två söner, matte till två hundar och fru till en man. Är passionerat intresserad av quiltning och har ett pånyttfunnet intresse för snygga naglar.