Så trillade man dit igen

Läste just en nagelblog som rekommenderade Born Pretty och vips hade lite filar och dekorationer trillat ner i varukorgen. Jag hittade tom mallar till det där lilla akrylsetet jag köpte härom veckan, så vem vet - jag kanske kan lyckas få till mina pyttekorta pek - och långfingernaglar på höger hand?? Hmm, hoppas kan man ju alltid.... Men, kolla in siten, faktiskt riktigt billigt, så med frakt kostade mina utsvävningar en bra bit under 200kr:-D

Nu kom äldsta sonen hem som har i franska läxa att skriva ett tacktal. Kunde inte låta bli att föreslå att han skulle skriva ett tacktal till sin mamma ROFMLAO.

Om bara ljuset ville räcka till så ska jag lägga upp lite bilder på mina senaste China Glaze manisar.

0 comments:

Post a Comment

About this blog

My Blog List

About Me

My photo
Mom of two kids, two furry girls and happy owner of one DH, all resides in Sweden. Passionate about quilting and a reborn interest for decorative nails. Mamma till två söner, matte till två hundar och fru till en man. Är passionerat intresserad av quiltning och har ett pånyttfunnet intresse för snygga naglar.