Bling bling why don't you give me a call?

Nää - Ring, Ring ska det ju vara, men i ett anfall av kreativitet inspirerad av Frida som använde små "nitar" åstadkom jag den här blingiga manin

: Color Club Pretty in Platinum, OPI Bogota Blackberry och glas-bling som jag antingen fått av syrran eller köpt till att dekorera egentillverkade kort med. väldigt osäker på vilket. Satte fast dom i sista ej torkade lacklagret och sen på med ett rejält lager med Seche Vite överlack. Hela familjen blev rätt ympade av resultatet:-D

Ska på symässan på lördag med syrran och där brukar det även finnas scrapbooking grejer och sånt, så jag kanske hittar lite mer bling-bling där? Hoppas kan man ju alltid :-)

4 comments:

LillStrumpa aka Syrran November 8, 2010 at 11:48 PM  

Ha
köp inget bling från den där garnvera. eller vad hon nu hette från Mässan, jag har hittat något till dig :)))

Wolfie November 9, 2010 at 1:32 PM  

För sent - har redan beställt lit julkortsgrejs och en låda med småbling - Weralena tror jag dom heter. Hittat nått till mig? Jamen du vet ju hur mycket jag gillar överraskningar :-D

Lillasyster November 10, 2010 at 1:47 PM  

Misstänkte väl det,
nåja då blir det en klapp till då :))
Såg också att dom hette weralena :) Smart liten låda det där m massa färger till bra pris :)
Förstår att du beställde den :)
Massakramar

Wolfie November 11, 2010 at 2:19 PM  

Ack ack - vänta o vänta...
Kramisar tillbaka.

Post a Comment

About this blog

My Blog List

About Me

My photo
Mom of two kids, two furry girls and happy owner of one DH, all resides in Sweden. Passionate about quilting and a reborn interest for decorative nails. Mamma till två söner, matte till två hundar och fru till en man. Är passionerat intresserad av quiltning och har ett pånyttfunnet intresse för snygga naglar.