Vänta och vänta

Jag gick här och väntade på en liten beställning från 8ty8beauty.com och väntade ....och väntade...Till slut gav jag och och gjorde en ny manikyr med Isadoras Saphire som bas, stämplade med Konadplatta M64 och China Glaze lack Millenium. Ja den är silver fast det inte syns på fotografiet. Och naturligtvis, dagen efter låg kuvertet med 6 flaskor i brevlådan,
från vänster: Passion, Roboticka, Trophy Wife (vem kan stå emot ett lack med det namnet??), Skate Night, C-C-Courage samt Mahoganie.

Yngsta sonen tittade på min lilla låda med lacker och konstaterade "vad många du har" och när jag sa att min samling är pytteliten jämfört med med Lackoholics där ute, "har dom så här mångs" sa han och mätte upp på matbordet. Säkert svarade jag och då konstaterde han torrt att det var "stendumt för ingen människa i världen har användnng för många nagellack". Hmm han har en poäng, fast höll med att det säkert finns dom som samlar bara för att lackerna är vackra;-9 Jag har då några som jag köpt bara för att dom är fina i flaskan, inte för att jag vet när jag ska få tillfälle att ha dom på tassarna.

Roligare avslutning är så blir det inte idag, hjärnar går på tomgång LOL.

0 comments:

Post a Comment

About this blog

My Blog List

About Me

My photo
Mom of two kids, two furry girls and happy owner of one DH, all resides in Sweden. Passionate about quilting and a reborn interest for decorative nails. Mamma till två söner, matte till två hundar och fru till en man. Är passionerat intresserad av quiltning och har ett pånyttfunnet intresse för snygga naglar.