Vi har vår i luften

Alltså, jag har aldrig ägt ett grön nagellack i hela mitt liv och nu har jag 8 st :-O , 6 Zoya och två SH, de sista fick jag som bonus av Ebay försäljaren tillsammans med två andra lacker plus två paket dekorationer. Snacka om generöst!!
 Så grönglad blev jag att jag var tvungen att göra en vårinspirerad manikyr med tre Zoya lacker:

som har fått en Konad dekor med China Glaze Millenium. Och har man sett, stämplingen är näst intill identisk på alla naglar - övning ger färdighet LOL.

2 comments:

Sminkan July 30, 2010 at 9:20 AM  

Jag är väldigt imponerad av dina gradients! Har aldrig ens försökt själv.

Wolfie July 30, 2010 at 2:16 PM  

Men alltså - förlåt för att jag inte svarat, har helt missat denna kommentar. Rodnar och skäms.
Så Tack för berömmet..... gradients är rätt lätt, bara målar i lager och duttar bort i skarvarna med en svamp. Använder såna man har till att lägga foundation;-)

Post a Comment

About this blog

My Blog List

About Me

My photo
Mom of two kids, two furry girls and happy owner of one DH, all resides in Sweden. Passionate about quilting and a reborn interest for decorative nails. Mamma till två söner, matte till två hundar och fru till en man. Är passionerat intresserad av quiltning och har ett pånyttfunnet intresse för snygga naglar.