Det är fortfarande jul ;-9

Bra kvinna reder sig själv, så får man inga julklappar av mannen (som förvisso inte fick några av mig heller LOL)  så får man fixa det själv. Så idag (leverans inom en vecka - från Singapore!!) kom ett litet paket med dessa:


Hur coolt är det inte?? Beställde förstås verktygen och tre små flaskor speciallack, men "lyckades" på nåt underligt sätt att klicka på Grey Silver istället för Dark Purple, så jag kan bara experimentera på mörkt lackade naglar. Blir alldeles till mig och vill bara slita av lacken jag har på (måste, för jag har guldflis på toppen)och börja expirementera, fast jag tror jag ska laga middag först ocgh stämpla sen.

Det coolaste av all är att även om det hela skeppades från Singapore, så är Konad sakerna tillverkade i Syd Korea och egentligen borde man inte vara ett dugg förvånad. När vi var där för drygt 10 år sedan, låg dom ljusår före oss med läckra mobiltelefoner och massor av saker att pynta dom med - då fanns ex. Hello Kitty grejjorna redan där och var super populära hos tonårstjejer.

Jag är så himla nöjd med de plattor jag köpt och de olika motiven ser ut som jag hade tänkt mig. Nu återstår att se om jag är lika händig på nagelstämpling som jag är på quiltning LOL.

0 comments:

Post a Comment

About this blog

My Blog List

About Me

My photo
Mom of two kids, two furry girls and happy owner of one DH, all resides in Sweden. Passionate about quilting and a reborn interest for decorative nails. Mamma till två söner, matte till två hundar och fru till en man. Är passionerat intresserad av quiltning och har ett pånyttfunnet intresse för snygga naglar.