Kalla mig gärna

surkärring, men efter att ha kollat några bilder på olika nagelbloggares "nail art", så är nog det fulaste jag vet i nagelväg när folk målar sina konstverk på lösnaglar som inte passar den egna nageln till 100% och sen pressar fast dom ovanpå de egna. Resultatet blir att kanterna på lösnageln ligger utanför kanten på den egna nageln med en bit just ovanpå huden (yiessshhhhhhh) och helt ärligt - det ser inte riktigt klokt ut. Det är urfult, billigt, smaklöst...sa jag fult? Om man vill ha/är intresserad av att ha långa naglar men inte lyckas få sina dom att växa till sig av sig själv (vilket är en prövning i sig, gissa hur jag vet det?)) så skulle iaf jag tömma spargrisen och gå och få högklassiga naglar (helst gelé) på riktigt bra salong.

Som sagt, surkärring var det ;-P

0 comments:

Post a Comment

About this blog

My Blog List

About Me

My photo
Mom of two kids, two furry girls and happy owner of one DH, all resides in Sweden. Passionate about quilting and a reborn interest for decorative nails. Mamma till två söner, matte till två hundar och fru till en man. Är passionerat intresserad av quiltning och har ett pånyttfunnet intresse för snygga naglar.