Lång tid, lite att säga

Har mest sytt och följt andra beauty nerdras bloggar den sensate tiden och har inte mycket eget att komma med;-)
Har testat massor av olika manikyrer och Konadstämplingar utan att bli helt nöjd, vissa dagar har det varit på och av 4-5ggr, utan att det blivit som jag tänkt mig. Men den här veckan verkar jag ha fått det rätt - jag vet inte hur många tjejer som grabbat tag i en av mina händer och sagt "guuuud vilka snygga naglar!!". Tom en expedit inne på BR i Stinsen blev alldeles till sig och undrade om jag hade gjort mina naglar i den stora asiatiska salongen som finns där. När hon fick höra att jag gjort dom själv, tyckte hon att jag skulle starta eget. Min äldsta son (14 nästa vecka) kommenterade "vad tror du att vi har försökt få henne att göra?". Gissa om sånt värmer? Även om jag vet att utbilda mig och starta en egen salong är en total omöjlighet?

Så här är den, min magiska mani;

Depend 199 stämplat med Konadplatta M64 och Zoya Envy, med lite halvtaskig penselduttning med Viva la Divas oranga lack och China Glaze Gold.

0 comments:

Post a Comment

About this blog

My Blog List

About Me

My photo
Mom of two kids, two furry girls and happy owner of one DH, all resides in Sweden. Passionate about quilting and a reborn interest for decorative nails. Mamma till två söner, matte till två hundar och fru till en man. Är passionerat intresserad av quiltning och har ett pånyttfunnet intresse för snygga naglar.