Om man ändå tänkte sig för

Mitt senaste paket från head2beauty.com kom med posten idag - några fin-fina China Glaze samt två Colorclub varav den ena får mig att ha ??? cirklande. Fast allra mest ??? blev det när jag öppnade en liten kartong som heter Acrylic Kit från EZ Flow. Det ska enligt produktbeskrivningen vara ett prova på kit, men ingen beskrivning följde med och när man kollar på Youtube, så behöver man en oherrans mer produkter än de fyra man fick med. Vojjne... och jag som bara ville kunna fixa de två naglarna som gått av till samma längd som de andra.....Nu sitter man här med nått som inte går att använda (inga formar följde med så det är helt omöjligt att få till det), så man får ju vara glad över att kittet inte var särskilt dyrt.

Får väl trösta mig med att leka med några av de andra lackera;-9

0 comments:

Post a Comment

About this blog

My Blog List

About Me

My photo
Mom of two kids, two furry girls and happy owner of one DH, all resides in Sweden. Passionate about quilting and a reborn interest for decorative nails. Mamma till två söner, matte till två hundar och fru till en man. Är passionerat intresserad av quiltning och har ett pånyttfunnet intresse för snygga naglar.